RAHMAT MAKASUF MUKA BARU DALAM SKUAD UTAMA TERENGGANU FC

Pemain muda berusia 22 tahun dari skuad Terengganu FC II, Mohammad Rahmat bin Makasuf antara pemain yang dibawa masuk pengendali Terengganu FC, Nafuzi Zain ke skuad utama pasukan ini bagi memperkuatkan pasukan ini menjelang baki perlawanan Liga Super 2019 dan juga sebagai langkah persediaan awal bagi saingan Piala Malaysia musim ini.

Rahmat Makasuf adalah antara pemain sayap yang dilihat berpontensi untuk beraksi di peringkat tertinggi di liga Malaysia dan Nafuzi Zain mengambil langkah awal untuk memberikan pendedahan ini kepada pemain ini dalam usaha untuk memantapkan pasukan disamping memberikan pengalaman kepada pemain ini. Rahmat Makasuf yang beraksi bersama skuad Terengganu FC III pada musim lepas antara individu yang berjaya membawa pasukan itu menjadi juara Piala Presiden 2018.

Rahmat juga berada dalam senarai pemain yang dibawa ke Selangor bagi perlawanan menentang PKNS FC pada malam esok di Stadium Shah Alam. Rahmat dilihat positif dan ingin memberikan yang terbaik jika diberi peluang beraksi dalam perlawanan tersebut dan semestinya ingin membalas kepercayaan yang diberikan oleh jurulatihnya.

Shukur Jusoh juga antara pemain yang dibawa masuk dari pasukan Terengganu FC II

Comments (2)

  1. FloydSlino

    mexico drug stores pharmacies: mexican pharmacy – best online pharmacies in mexico

  2. Williamfew

    online pharmacy india https://indiaph24.store/# indian pharmacy online
    world pharmacy india

Leave a Reply