TERENGGANU FC II BURU KEMENANGAN PERTAMA DI SSINS

Pertembungan dua kelab feeder dari Terengganu dan Johor pada malam ini yang boleh diibaratkan sebagai “reserve club derby” dijangkakan bakal menyajikan satu perlawanan yang menarik dimana kedua-dua pasukan ingin memburu kemenangan bagi mengelakkan dari terus berada di kedudukan bawah liga.

Pasukan Terengganu FC II (TFC II) ingin memburu kemenangan pertama di gelanggang sendiri pada malam ini dimana pasukan ini masih belum berjaya mendapatkan 3 mata apabila beraksi di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah Terengganu sebelum ini. Pasukan Johor Darul Takzim II (JDT II) pula turut ingin mencuri mata bagi perlawanan pada malam ini.

Dilihat JDT II bakal menurunkan penjaga gol kebangsaan U-23 Haziq Nazli bagi mengawal gawang mereka pada malam ini. Namun begitu, tumpuan pada malam ini adalah diantara pemain muda lincah dari skuad presiden Terengganu, Rahmat Makasuf yang akan sekali lagi digunakan oleh Terengganu FC II setelah beraksi cemerlang pada perlawanan lepas. Pemain berpengalaman JDT, Fazly Mazlan dijangka akan ditugaskan untuk mengawal pemain muda ini menjadikan ianya satu pertembungan yang menarik untuk disaksikan pada malam ini.

Comments (2)

  1. StephenAmuby

    mexico drug stores pharmacies: mexican pharmacy – mexican rx online

  2. Donaldnom

    mexican border pharmacies shipping to usa
    http://cmqpharma.com/# medicine in mexico pharmacies
    buying from online mexican pharmacy

Leave a Reply