ADISAK KRAISORN TANDATANGANI KONTRAK BERSAMA TERENGGANU FC

Terengganu Football Club (TFC) harini secara rasmi mengumumkan penyerang import terbaru pasukan ini bagi musim 2023, Adisak Kraisorn yang juga adalah merupakan penyerang kebangsaan pasukan Thailand. Pemain dari kelab Muangthong United iaitu kelab yang beraksi di liga utama Thailand ini menandatangani kontrak untuk bersama pasukan ini selama tempoh 2 tahun ( 1 + 1 ).

Adisak akan mengisi kuota pemain asing asean yang ditinggalkan oleh Manuel Ott iaitu pemain dari negara Filipina. Adisak memutuskan untuk berhijrah dari liga Thailand adalah untuk mendapatkan cabaran baru dan beliau melihatkan saingan Liga Malaysia adalah antara salah sebuah liga kompetitif di Asia Tenggara dan seperti yang kita tahu pasukan Terengganu FC adalah antara pasukan yang sangat dikenali bukan sahaja di Malaysia tetapi di Thailand sendiri dan melihatkan pasukan ini mempunyai satu aura berbeza, ia berjaya menarik minat pemain ini untuk menjadi sebahagian dari kelab ini bermula pada musim hadapan. Adisak bakal menyarung jersi bernombor 9 bersama Terengganu FC.

Jika ada peminat yang sudah mengikuti perkembangan pemain ini sebelum ini, Adisak merupakan seorang pemain yang mempunyai sentuhan penyudah yang berbisa dan mempunyai visi yang baik dalam bolasepak. Pemain yang mempunyai ketinggian 1.83 m ini semestinya bakal memberi lebih variasi dalam jentera serangan pasukan ini.
Adisak pada ketika ini sedang menumpukan perhatian bagi membantu pasukan kebangsaan
Thailand dalam saingan AFF Mitsubishi Electric Cup 2022 yang sedang berlangsung. Untuk rekod, beliau pernah menjuarai kejohanan ini bersama pasukan Thailand bagi tahun 2014 dan
2020. Beliau juga telah memenangi gelaran penjaring terbanyak bagi kejohanan ini untuk tahun
2018. Adisak telah membuat penampilan bersama skuad Thailand semalam dalam aksi pertama saingan AFF 2022 dan pasukannya beriaya menewaskan Brunei dengan jaringan besar 0-5.

Comments (7)

  1. There is noticeably big money to learn about this. I suppose you made certain nice points in functions also.

  2. Bobbie Beltrame

    Currently it seems like BlogEngine is the best blogging platform out there right now. (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

  3. Iliana Writer

    An impressive share, I given this onto a colleague who had previously been conducting a little analysis with this. And that he in truth bought me breakfast due to the fact I ran across it for him.. smile. So ok, i’ll reword that: Thnx with the treat! But yeah Thnkx for spending enough time go over this, I’m strongly about this and love reading read more about this topic. If at all possible, as you become expertise, do you mind updating your blog with a lot more details? It can be highly helpful for me. Big thumb up for this writing!

  4. Debbra Lenoci

    Saved! Found your self on google and I am glad I was able to. Great site you ought to get plenty of traffic here’ like to own a blog along these lines.

  5. FloydSlino

    reputable mexican pharmacies online: mexico drug stores pharmacies – mexican online pharmacies prescription drugs

  6. Williamfew

    indian pharmacy https://indiaph24.store/# Online medicine order
    Online medicine home delivery

  7. binance註冊

    Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.

Leave a Reply