Pelan Postpaid Pilihan Juara TFC50 Eksklusif Untuk Warga Terengganu!

Kepada warga Terengganu yang masih tercari-cari pelan postpaid manakah yang terbaik untuk anda, langganlah pelan tanpa had redONE Postpaid TFC50 kerana anda akan dapat jersi Original TFC 2021 percuma!

Apa yang memang best mengenai pelan ini adalah data dan panggilan tanpa had yang ditawarkannya. Dengan data tanpa had, pasti anda tiada masalah untuk sentiasa online di media sosial, semak keputusan perlawanan terkini pasukan TFC serta perkembangan terkini mereka pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Bukan itu sahaja, anda juga akan menikmati 10GB data berkelajuan tinggi 4G LTE yang membolehkan anda strim dengan lancar perlawanan TFC secara live atau pun tonton semula perlawanan mereka yang lepas.

Di samping itu, dengan panggilan tanpa had, anda boleh berbual sepuas-puasnya dengan ahli keluarga dan rakan-rakan. Maklumlah dengan situasi sekarang yang tidak mengizinkan anda untuk bertemu, maka hanya panggilan telefon yang boleh menjadi penghubung. Jadi, anda tidak perlu risau terputus hubungan di musim pandemik ini dan boleh borak sepuas-puasnya.

Sementara itu, satu lagi kelebihan redONE Postpaid adalah kami mempunyai rangkaian 4G LTE terluas di seluruh Malaysia. Oleh itu, anda tidak perlu risau jika anda harus ke kawasan pedalaman atau luar bandar kerana pasti boleh dapat line. Dan yang paling penting, redONE juga terima mereka yang disenarai hitam.

redONE juga mempunyai aplikasi 1APP khas untuk para pelanggan menguruskan akaun mereka pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Selain itu, anda juga boleh melihat baki data, membayar bil, beli data tambahan (VAS), melihat promosi terbaru yang ditawarkan redONE dan juga banyak lagi kelebihan lain. Semuanya di hujung jari sahaja.

Jika anda berminat, langgan pelan TFC50 sekarang hanya pada RM50 sebulan. Sebarang pertanyaan lanjut atau untuk mengetahui di mana anda boleh dapatkan pelan tanpa had ini beserta jersi original TFC percuma dengan rakan niaga redONE yang berhampiran, layari https://redone.com.my/promotion/tfc50/bm